Islamic Clock

Islamic Calendar

Mengenai Saya

Foto saya
sy ernnyza blh pggil nyza..umur 18 thun..sentiasa hppy wlpun ada masalh.. ank yg terakhir dri 4 owng.. seowng yg mnja n kuat nagis.. hehheh..dlu aq ni happy skung pown happy gak tp dh kuang la..so tipah akan teman kan aq..

ShoutMix chat widget

Pengikut

Dikuasakan oleh Blogger.

hanya 2010

Author: ernnyza cektipahkiyoot
Jumaat, 31 Disember 2010
sejarah 2010 tidaka kan ku ulangi lagi..ia ada yg pahit dan manis..ini sume kenangan aku..aq rse 2010 bnyak mmeberikan aku pengajaran dan hikmah..ia juga bnyak mengubah dan mematang kan aku..hanya aq dan sesetengah aja yg thu..aku seumpa burung..yang boleh hingap di dahan yang aku suke.dan aku berharap aku akan menghingap di dahan dan pohon yg betul selepas ni..bagi aku cinta dah tidak penting lagi..kerana ia boleh datang dan pergi tnpa kita sedari cari la kehidupan kita.atur kan masa yang akan mendatang kerana kita tidak tahu apa yg tejadi di hadapan kita..hidup memang penuh dengan dugaan dan cabaran..sekiranya sume ini tidak berlaku tidak bermakna la hidup kita..kita bukan la seowng yg sempurna..tidak ada owng yg sempurna didlm dunia ni k..so aku harap hnya tggal sejarah sahaja 2010 sumenya tidak akan berulang lagi..akan ku cipta sejarah yg paling indah 2011 aku harap pe yg aku hajatkan tercapai pada thun 2011...pemikiran ku akan bertambah matang dan boleh membezakn kaca,belian,permata dan sebagai nya..

Catat Ulasan