Islamic Clock

Islamic Calendar

Mengenai Saya

Foto saya
sy ernnyza blh pggil nyza..umur 18 thun..sentiasa hppy wlpun ada masalh.. ank yg terakhir dri 4 owng.. seowng yg mnja n kuat nagis.. hehheh..dlu aq ni happy skung pown happy gak tp dh kuang la..so tipah akan teman kan aq..

ShoutMix chat widget

Pengikut

Dikuasakan oleh Blogger.

coretan yang baru tentang diri ku

Author: ernnyza cektipahkiyoot
Selasa, 15 Mac 2011
aq terasa kosong pulak kadang-kadang mmg aq dh dpat terima keyataan yang aku dh x kan dpat dia but knp aq rindu dia..dia first love aq kew??agak memilikkan la juga..aq terpaksa kuatkan hati aku ni dlam tempoh exam aq yg semakin dekat ni kuat kan juga semagat aq untuk lupekan dia walaupun ssh..aku tepaksa pilih sama ada fmly or dia.aq membuat keputusan tinggalkan dia dan memilih fmly aku.ok aq redo je mungkin apa yang fmly aq lakukan ni utuk kebaikkan aku kot.hidop perlu di teruskan..faly lebih pneting dri segalanya..puas aq menangis kekeliruab dalam hidup ini..aku x nk tgok mak n akk aku ngis lgi pasal aq..aq perlu berkorban untuk menjaga hati mereka..aq sanggup lukekan hati aq demi keluarga.x pe la mungkin ini dugaan dan pengajaran yang aku dpat..bia la ape owng nk ckp aku ni itu ke ini..aq cume berharap biala aq menipu diri ini ok.yang penting owng aq syg aq x kan lukakan lagi.aku nk cpat habis belajar dan kwin..aq dh x sbar nk kwin..yaallah temu kan la jodoh aku ni dgn secepat mungkin,,aku nk tamatkan hidop bujang aku dengan cepat...

Catat Ulasan