Islamic Clock

Islamic Calendar

Mengenai Saya

Foto saya
sy ernnyza blh pggil nyza..umur 18 thun..sentiasa hppy wlpun ada masalh.. ank yg terakhir dri 4 owng.. seowng yg mnja n kuat nagis.. hehheh..dlu aq ni happy skung pown happy gak tp dh kuang la..so tipah akan teman kan aq..

ShoutMix chat widget

Pengikut

Dikuasakan oleh Blogger.

kawan

Author: ernnyza cektipahkiyoot
Isnin, 6 Disember 2010
kawan pe maksud kawan yang kita tahu..bagi aku kawan adalah teman yang selalu menemani tidak kira dalam susah atau pun senang..tp sayang kenapa aku tidak ada kawan yang macam aku maksud kan..adakah aku yang tidak pandai memilih kawan atau sebaliknya..aku sentiasa mencari kawan-kawan yang boleh menemani ku..kenapa aku selalu dapat kawan yang tidak menghargai aku pe yang aku buat dan sume la..aku adalah aku.aku bukannya pentingkan diri aku just nak kawan-kawan aku sentiasa ada disisi aku..sampai satu tahap aku fikirkan ada kawan menambahkan mesalah pada diri ku..aku juga ada perasaan aku ingin kan kawan-kawan yang baik macam orang lain..kawan tidak kira lelaki atau perempuan.tidak semestinya kalau kita kawan dengan orang yang teruk kita akan teruk kan..kita jadi dari kita..kena bijak untuk menilai..bukan nya kita ikotnya..tapi kenapa kalau aku berkawan dengan orang aku selalu di persalahkan oleh orang-orang sekeliling sedang kan aku tidak pernah ajak mereka jadi macam aku..aku juga tidak pernah untuk memaksa orang..adakah aku tidak layak untuk berkawan???adkah aku patut hidup keseorangan tanpa kawan???berikan aku sedikit ruang untuk aku berkawan dengan semua orang macam orang-orang duliar sana.aku nak jadi macam orang lain...maksud aku ada kawan bukan nya jadi negetif..
  1. Kwn tdk semesti nyer diperlukan mase susah mahupun senang..kita sume berhak menganggap sume org itu kawan kita..Dalam dunia nie hanya 1 jer yg susah kita nak carik dik..iaitu SAHABAT..tidak semua layak dpt gelaran tu..jd,jgn la risau sgt klu kte xde kwn..Akak sndr pun xde kwn..yg mcm adik nak tu..tp akak hepi jer ngan hidup akak...sbb kwn kita leh carik anytime..but SAHABAT ONLY ONE PERSON yg susah nak carik..

Catat Ulasan