Islamic Clock

Islamic Calendar

Mengenai Saya

Foto saya
sy ernnyza blh pggil nyza..umur 18 thun..sentiasa hppy wlpun ada masalh.. ank yg terakhir dri 4 owng.. seowng yg mnja n kuat nagis.. hehheh..dlu aq ni happy skung pown happy gak tp dh kuang la..so tipah akan teman kan aq..

ShoutMix chat widget

Pengikut

Dikuasakan oleh Blogger.

aq sudah tersedar..

Author: ernnyza cektipahkiyoot
Ahad, 26 Disember 2010
rupanya kehidupan kita mcm roda la..dlu aku tidak paham dan mengerti..aku angkuh belagak memilih kawan yg test tinggi je yg blh kwn dgn aku.yg ensem,yg cun je,yg sebalik nya aku hina dan aku geli utuk berkwb dgn nya.aku mula tersedar setelah ada seong llki cube untuk jgn memilih kwn.klu memilih kawan pun bia kwn yg mmebwa kejaln yg kebenaran bkn sebaliknya..llki 2 cube untuk mengubah ku dan menyedarkan ku.llki 2 x putus asa untuk mengubha ku..akhirnya dia berjaya mengubha ku.tapi syg dia yg aku aggap sahabat karib ku telah pergi selamanya dan tidak akan kembali lagi.mungkin dgn hnya persahabatan kami yg sekejap ni aku akan tabah untuh menghadapinya.dia tinggal kan aku disaat aku telah berubah dan ingin berubah hidup yg bru,aku tinggal kan kwan-kawan lama ku untuk berubha.akhirnya aku berjaya..tapi tidak beberapa lama aku berubah aku tidak lagi pernah berjumpa dgn sahabat karib ku itu.aku mencarinya..akhirnya bru aku tahu bahwa dia telah jatuh sakit.setiap hari aku pergi melawat nya.dan akhir nya dia meninggal..aku amat sedih.tapi alhamdulilah aku tidak lagi kembali peranagai lama ku..dan mencri kwn2 lama ku..aku teruskan kehidupan yg bru mencri teman-teman ke jln yg lurus..aku cuba untuk berubah sebaik mungkin untuk msa dpn,maruah,nama ibu bapa ku.aku tidak mahu melukan kan hati mereka..biarla sejarah silam aku menjadi kenangan pahit dan manisa ku..

Catat Ulasan