Islamic Clock

Islamic Calendar

Mengenai Saya

Foto saya
sy ernnyza blh pggil nyza..umur 18 thun..sentiasa hppy wlpun ada masalh.. ank yg terakhir dri 4 owng.. seowng yg mnja n kuat nagis.. hehheh..dlu aq ni happy skung pown happy gak tp dh kuang la..so tipah akan teman kan aq..

ShoutMix chat widget

Pengikut

Dikuasakan oleh Blogger.

9 bulan berlalu

Author: ernnyza cektipahkiyoot
Selasa, 21 Jun 2011
hmpir sethun kenapa aq msih blum melupakannya...bila???aq dh x sanggup dah..setiap hari hnya dia di ingatan ku.hnya dia di hati ku walaupun aq cuba hdirkan owng lain dlm hidup aku..terlalu sukar utk aq tempoh semua ini.yaallah hadirkan aku seseowg yang akan membuatkan aku melupakannya.setiap kali aklu mencipta kenangan yang bru mesti ada bnda yg mmbuat kan kenangan aku terikat dgn drinya..kami x bnyk persamaan tp kami bnyk kenangan yg secara tbe2..dia bgaikan satu dlm seribu ehmm..terlalu syg kepdanya..shahir sya harap awk sihat,sya hrap awk hppy..sya harap awk bahagia.sya harap awk senyum riang mcm awk dgn sya dlu.sethu sya awk selalu senyum bila awk dgn sya.awk sntiasa hppy didepan sya.walaupun awk ada masalah.awk selalu senyum.sya rndukan senyuman awk.awk mlm ni sya x dpat tdo teringat kan awk.teringatkan kenangan kita awk..awk sya thu awk x dgar apa yg sya ckp.sya thu awk x thu perasan sya.awk i love so much..klu sya dpat jmpe awk.sekali je awk.walaupun skejap sya dpat plok awk sya x ksh..aslkan sya hppy n tgok awk senyum.klu awk senyum awk comel sgt..klu awk gelak awk sweet sgt.klu awk tdo istimewa bg sya.klu awk ngis terlalu sukar untuk melupakannya.klu awk murung sya yg akan hppykan awk..

Catat Ulasan