Islamic Clock

Islamic Calendar

Mengenai Saya

Foto saya
sy ernnyza blh pggil nyza..umur 18 thun..sentiasa hppy wlpun ada masalh.. ank yg terakhir dri 4 owng.. seowng yg mnja n kuat nagis.. hehheh..dlu aq ni happy skung pown happy gak tp dh kuang la..so tipah akan teman kan aq..

ShoutMix chat widget

Pengikut

Dikuasakan oleh Blogger.

hati...

Author: ernnyza cektipahkiyoot
Jumaat, 10 Disember 2010
sesetengah orang tidak akan paham ape itu hati..hati aku terlampau hancur dengan apa yang berlaku..aku bagaikan sekarang aku tidak ada perasan..kenapa dengan aku kenapa..aku tidak paham kenapa dengan diri aku sekarang..aku sedih samapai kan aku tidak boleh menangis...bagaikan airmata aku macam ketulan ais..aku sentiasa menagis dalam diri aku.."keli" keli 2 kawan aku tapi aku tidak tahu dia paham ke tidak pe yang cerita kepadanya..aku akan sentiasa sedih tipah je yang paham pe yang aku maksud kan..aku terlampau jaga hati kawan sedang kan hati aku,aku tidak pernah jaga..aku selalu tidak pernah memikirkan ape yang akn berlaku..smpaikan skrg aq terpaksa pentingkan dri sndiri..aq mls lgi untuk jga hati owg lain selain dri fmly ku..adkah aq dilahir kan supaya aq sntiasa di sakiti..aq akn hormat pda yg tertentu sahaja..

Catat Ulasan