Islamic Clock

Islamic Calendar

Mengenai Saya

Foto saya
sy ernnyza blh pggil nyza..umur 18 thun..sentiasa hppy wlpun ada masalh.. ank yg terakhir dri 4 owng.. seowng yg mnja n kuat nagis.. hehheh..dlu aq ni happy skung pown happy gak tp dh kuang la..so tipah akan teman kan aq..

ShoutMix chat widget

Pengikut

Dikuasakan oleh Blogger.

soal perasan

Author: ernnyza cektipahkiyoot
Isnin, 20 Disember 2010
kenapa sejak akhir-akhir ni aku cuba untuk mncri penganti drinya,,knp aq tidak pnh jmpe..pe yg sdang ujian yg aq hadapi ni..hati aku kosong mcm seolah2 tidak ada perasan knp??pe salah aku..adakah disebabkan aku hina tidak ada llki yh sesuai utuk aku dugaan demi dugaan aku terima..kadang2 aku terasa baik aku mati untuk pe aku hidup sedangkan perasan aku,hati aku kosong...di seban bnda2 ni aku jadi tidak ada mood untul stdy belajar..aq cume nk happy..aku nk kebebasan kat luar sne..itu je yg aku ingin kan..aku ingin melihat bakal suami aku,dan ank aku.lpas 2 aku ckup besedia untuk meninggal kan dunia..kenpa aku jadi mcm ni knap hnya dia aja yg ada di pemikiran aku.kenapa dia pe yg dia telah berikan pda ku smapi aku jdi begini smapai aq x mmapu untuk ada llki lain..sdangkan aku thu dia telah berseronok dgn pmpn lain diluar sana..klu ikot aku aku ingin kan dia untuk smpai keskhir hnyat aku..ingin bersamanya..sejak aku berkwan dgn nya smpai aq ptus dgn nya..pemikiran aku ada pda nya aja..aku ingin kan dirinya utuk menemani ku..kerana aku terlalau syg pdanya..bg aku dia pelengkap hidop ku.aku rse rungsing khligan dia,menagis sdangkan dh hmpir 3 bln ptus..SHAHIR aku ingin kan ko smpai ke akhir hayat aku!!!!!!!!!!!

Catat Ulasan