Islamic Clock

Islamic Calendar

Mengenai Saya

Foto saya
sy ernnyza blh pggil nyza..umur 18 thun..sentiasa hppy wlpun ada masalh.. ank yg terakhir dri 4 owng.. seowng yg mnja n kuat nagis.. hehheh..dlu aq ni happy skung pown happy gak tp dh kuang la..so tipah akan teman kan aq..

ShoutMix chat widget

Pengikut

Dikuasakan oleh Blogger.

hidup

Author: ernnyza cektipahkiyoot
Isnin, 6 Disember 2010
hidup x semudah yang kita sangkakan.hidup penuh dengan dugaan cabaran bagaimana yang kita telah janji sebelum kita datang didunia..tapi adakalanya dugaan itu membuatkan kita terasa tak sanggup untuk nak hadapi lagi..situasi ini sebenarnya menjadikan seseorang itu lebih matang dan sebaliknyaa..disini juga membuat kan kita sedar apa erti yang telah berlaku..kesalahn apa pun yang akan kita buat disitu la bru kita akan tahu dimana tahap kita sebenarnya..disitu juga membuat kan kita lebih yakin pada diri dan pemikiran akan berfikir dengan rasional..disini juga kita akan belajar sesuatau yang mungkin kita sendiri tidak tahu..hidup umpama roda..sentiasa berpusing.masa umpa lilin..
  1. Kehidupan di muka bumi bkn sesuatu yg mudah dan ia nyer tak semudah ABC..Sbb itu manusia nie di beri pilihan untuk menentukan jalan mane yg harus dipilih..Allah tu tidak kejam dlm mengaturkan perjalan hamba nyer..Sekuat mane pun syg kita dpt sesorang tu,jika Allah tidak takdirkan ia nyer utk kte itu adalah yg ternaik dlm hidup kita yg Allah sudah tentukan..Selalu la berfikiran rasional dan belajar hidup dgn kesempurnaan..=)

Catat Ulasan