Islamic Clock

Islamic Calendar

Mengenai Saya

Foto saya
sy ernnyza blh pggil nyza..umur 18 thun..sentiasa hppy wlpun ada masalh.. ank yg terakhir dri 4 owng.. seowng yg mnja n kuat nagis.. hehheh..dlu aq ni happy skung pown happy gak tp dh kuang la..so tipah akan teman kan aq..

ShoutMix chat widget

Pengikut

Dikuasakan oleh Blogger.

5/01/2010

Author: ernnyza cektipahkiyoot
Selasa, 11 Januari 2011
huhu pada hari nini bexday shahir la..aq sedih sangat sebab aku x dpat nk smbut bezday dia..dlu jnj aku akan sambut bezday dia..tapi aku de la bagi hadia kat dia.kek kegemaran dia..banana cake kan..n then aku mesej dgn dia 1 hari.pada ari sabtu lak aq lepak dgn dia mcm x cye kan kiteowng lpak pown disebab kan arip je klu x,x mungkin kot kan kami akan lepak but x bertegur pown..huhu..aq malu sebenarnya but buat x thu je la..benda dh lpas kan..x mungkin la aku akan cube lupakan dia dgn semudah itukan..mungkin lama jgak untuk aku lupakan dia..bagi aku dia dh sebahagian dri pada nyawa aku kan..kwn2 dia baik je dgn aku.lyn aq sma ja mcm dlukan..rmai yang plik kemna hilang nya aku selama ni..lama juga diowng x nmpak aku kan..date la lpak la..weekend pown aq dh x de kat kondo dh..yg de pown hnya kwn2 aq je..dgn kesepian aku ni mmbuat b=kan sume owng tertnya2 kan..pertengah sem 2 telah pown berlaluka.tp aku sdtill x dpat lupakan dia n mencri pengantinya..knp ye??
nka kte aku tak mencri aku mencri mungkin hati aku belum terbuka kan utuk bercoulpe dgn sesiapa sb shahir terlampau kuat di hati n ingatan aku nie ha!!!huhuhu pe la yg dia dh buat kat aq smpai aq jdi gila bayang kat dia kan..plik juga ye..pe yg dia dh bg kat aq pown aq x thu la..plik2 tp 2 la hakikat yg sebenar n yg sedang aku hadapi..aku harap sem dua ni x jdi mcm sem satu la..amin~

Catat Ulasan