Islamic Clock

Islamic Calendar

Mengenai Saya

Foto saya
sy ernnyza blh pggil nyza..umur 18 thun..sentiasa hppy wlpun ada masalh.. ank yg terakhir dri 4 owng.. seowng yg mnja n kuat nagis.. hehheh..dlu aq ni happy skung pown happy gak tp dh kuang la..so tipah akan teman kan aq..

ShoutMix chat widget

Pengikut

Dikuasakan oleh Blogger.

setiap kehidupan mesti ada kesilapn..

Author: ernnyza cektipahkiyoot
Sabtu, 19 Februari 2011
dalam hidup ni banyak benda yang kite kan belaja..ada yang baik dan buruk..tapi ini rumlahkan..yela nk wat mcm ne kan..klu kite ini asyik wat baik je..kite x de pengalam nk jdi jahat la..so klu sume owang baik x de la pulak owng jahat kan..ehm plik la kan..tp 2 la keyataan kan..nk thu x hidup ni penuh dgn liku2 kehidupan disini la kite untuk membina diri kite..untuk mengetahui tsejauh mne kite..tapi kadang2 kan apa yang kite lalui ini kite sendri tidak tahu apa yang dimaksudkan..tapi lepas sume ni terjadikan kite bru sedar bahawa kite ni matang disebabkan oleh perkara2 yg lalukan..klu tak kite ni sampai bile hanya seumpama katak dibawah tempurung..dalam hidup nikan apa yang kite mahukan x mukin sume kite akan dapat apa yang menyakitkan bile orang2 yg kite syg pergi tinggal kan kite..kna sabar dan redo je kan..kehidupan kite lebih bermakna klu kite lebih matang dan pandai jga dri kite kan..hidup kite ini mmg x sempurna klu kite tidak pernah menyayangi antar satu sama lain..lagi2 yang bukan muhrim kite kan..bagi aku,aku pun belum cukup dewasa untuk fikirkan semua ini..tp aq cube untuk mendewasa kan diri in..supaya pemikiran aku lebih matang dan tidak akan menjejas apa yang aku sedang hadapi ini..aku cube untuk semmbunyikan sume ini..

Catat Ulasan