Islamic Clock

Islamic Calendar

Mengenai Saya

Foto saya
sy ernnyza blh pggil nyza..umur 18 thun..sentiasa hppy wlpun ada masalh.. ank yg terakhir dri 4 owng.. seowng yg mnja n kuat nagis.. hehheh..dlu aq ni happy skung pown happy gak tp dh kuang la..so tipah akan teman kan aq..

ShoutMix chat widget

Pengikut

Dikuasakan oleh Blogger.

kebahagian dalam perpisahan

Author: ernnyza cektipahkiyoot
Ahad, 20 Februari 2011
aku teringin nk jdi owng yg paling happy diantara kau dan aku..tpi mungkin ni sume dah berakhir kan..aku terpaksa terima apa yang telah berlaku..aku dengan ko sekarang macam langit dan bumi..aku pun pelik kenapa aku terlalu sayang kan dia..adakah dia first love aku..but klu dia first love aku knp aq x bersamanya selamanya...knp dia bukan jodoh aku??aku tak pernah happy skung lpas dia tinggalkan aku..aku cube buang perasan aku.kasih syg aku kat dia tp kenapa aku masih gagal adakah nk tggu sampai ada orang baru masuk kedalam hati aku..aku rasa itu pun tidak cukup kan..aku ni memilih ke??aku cume nak terbaik untuk diri aku itu je.cukup la..dulu masa aku dengan dia aku cukup bahagia sampai aku tidak memirkirkan orang lain dan perasan orang lain ..selepas dia tinggal kan aku..hidup aku tidak bermakna lagi..nasib la ada kwn2 yang menemani aku..sekiranya aku tidak ada orang yang menemani aku mungkin aku dah tiada dia dunia ini lagi..tq juga pada kwn2 aku..aku akan sentiasa ingat jasa korang pada aku..aku cube untuk menjadi yang lebih baik dari masa ke semasa..tolong aku ya kwn2..

Catat Ulasan